Pragmatyka zarządzania procesowego Strategie-Ludzie-Technologie

46,00 

Pragmatyka zarządzania procesowego przede wszystkim ma ujawnić uwarunkowania, które towarzyszą wdrażaniu podejścia w organizacji z perspektywy triady: strategie – ludzie – technologie. Takie ujęcie kształtuje perspektywę rozwoju organizacji procesowej, jak też transformacji cyfrowej, w której najważniejszą rolę pełnią pracownicy wykorzystujący coraz to bardziej zaawansowane technologie bądź współpracujący coraz częściej z tzw. pracownikami cyfrowymi (robotami softwarowymi, botami itd.) W tym kontekście rozwiązania technologiczne, takie jak: robotyzacja i automatyzacja procesów, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, data mining, zmierzając do hiperautomatyzacji, zyskują na popularności, a tym samym transformacji uległy w znacznej mierze same procesy oraz ich realizacja.
Autorzy publikacji, przedstawiciele licznych ośrodków naukowych, jak też przedsiębiorstw czy organizacji w Polsce, w swoich krótkich refleksjach starali się przybliżyć zagadnienia z zakresu pragmatyki zarządzania procesowego, z którymi mają do czynienia we współczesnym otoczeniu biznesowym.
Monografia stanowi 2 tom cyklu publikacyjnego: A. Bitkowska (red.), Przyszłość zarządzania procesowego. Strategie – ludzie – technologie (2023) oraz A. Bitkowska, M. Kruk, J. Smagowicz (red.), Potencjał zarządzania procesowego. Strategie – ludzie – technologie, (2025).

Dodatkowe informacje

Waga0.67 kg
Wymiary23.5 × 16.5 × 2.1 cm
Autor / redakcja naukowa

Rok wydania